regeneracja koła dwumasowego lublin

jaki jest jego cel ? Jeśli zlikwidujemy auta elektryczne z równania, niemal wszelki pojazd silnikowy potrzebuje silnika, aby wyciągnąć moc, i układu napędowego, aby dostarczyć tę jakość na koła Regeneracja przekładnic kierowniczych ślimakowych kielce W naszych bezustannych poszukiwaniach ulepszenia skuteczności zaczęliśmy tworzyć mniejsze, ale mocniejsze silniki, które gwarantują wysoki moment obrotowy Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego lublin Dotyczy to przede wszystkim do interesujących silników wysokoprężnych, które są niezwykle popularne w miejscach takich jak Europa Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego kielce Generując większą siłę z niedużego silnika, inżynierowie z całej branży spotkali naprawdę poważny problem - te nowe silniki wytwarzają za dużo wibracji i harmonicznych, aby kompleks napędowy mógł sobie z nimi poradzić. Harmoniczne działanie silnika jest więc celem samym w sobie. Silniki spalinowe wykorzystywane aktualnie w samochodach będą wykorzystywać cztery suwy do wytwarzania mocy. Masz wlot, kompresję, spalanie i wydech. Będzie to oznaczać , że uzyskujesz jeden skok mocy na każde 180 stopni obrotu w takim układzie. Gdybyśmy mieli to na wykresie, widzielibyśmy falę mocy o wysokiej częstotliwości, w której wykładniczo osiągają szczyt przy każdym skoku mocy jedynie po to, aby rozproszyć się między dwoma cyklami całej mocy. Mówiąc inaczej , moc wytwarzana przez silnik nie jest płynna. Drgania te są przenoszone na cały układ napędowy, który często nie jest zbudowany tak, aby wytrzymać takie siły przez dłuższy czas, a w głównej mierze przy wysokich wartościach momentu obrotowego. Wybranym ze sposobów eliminacji lub przynajmniej zminimalizowania tych harmonicznych jest zastosowanie dwumasowego koła zamachowego, a kiedy ono nie działa w odpowiedni sposób – naprawa a najlepiej jak najszybsza naprawa koła dwumasowego jest tutaj absolutnie niezbędna. Jaki jest najlepszy sposób na wyeliminowanie drgań w tego rodzaju systemie? Tłumienie. Dwumasowe koło zamachowe opiera się na dwóch oddzielnych masach i zespole zestawionych sprężyn tłumiących. Oprócz tych sprężyn obie masy mogą się całkowicie poruszać indywidualnie. Kiedy sprzęgło zostaje zwolnione, a układ napędowy zaczyna przekazywać moc do kół, obie masy łączą się i zaczynają się obracać razem. Jednak takie działanie sprawia , że naprawa koła dwumasowego jest częściej niezbędna. W końcu lokując sprężyny między pierwotną i wtórną masą koła zamachowego, zasadniczo wchłaniasz większość drgań skrętnych z silnika i przekładasz płynną moc do skrzyni biegów i kompletnej części układu napędowego.

Opracowano przez: Olek